Äntligen kväll…

Den här dagen har varit arbetsam att ta sig igenom. Jag vet inte riktigt varför, men en del dagar bara är såna. Det var körigt som bara den på jobbet, inte en lugn sekund på hela dagen. En hel timme mer än vanligt tog det att bli klar med allt.

Inte blev det någon vila när jag kom hem heller, för då väntade andra saker som skulle göras, bara att kasta sig i bilen och dra iväg. Enda ljuspunkten i tillvaron var att jag köpte mig thaimat från mitt favoritställe i Gruvan, eftersom jag ändå var i trakterna. Det var ljuvligt gott, hon gör den godaste thaimat jag smakat! Stark och god var den rätten jag valde, så där så man börjar snörvla, då är det precis lagom!

Nu tänker jag försöka mig på att sova bort alla dystra tankar som envisas med att dyka upp, fast jag försöker att mota bort dem. I morgon är det en ny dag.

Kommentera

