Ännu en dag till ända…

Alldeles snart går påskdagen över till att bli annandag påsk, och sen är det slut på helgen. Vädret har varit underbart och maten både riklig och god, så det har inte gått någon nöd på mig på något sätt. Båda döttrarna har jag fått träffa också och det är väl ändå det bästa av allt! Synd att inte helgen är längre ändå, eller att jag inte har påsklov som barnbarnen! Fast lite annorlunda kommer min arbetsvecka ändå vara, massor att göra finns, men jag kan välja lite när jag jobbar, det är ju bra om vädret fortsätter att vara som nu.

I morgon väntar spelning med spelmanslaget också, det var minsann länge sen sist. Lite tar det emot att sitta inne när det är en vacker kväll, men bara vi kommer igång så tänker man inte mer på den saken. Det är hög tid att börja trimma spelkonditionen inför sommarens uppdrag!

Nu får det bli en kopp varm choklad och en nattmacka, sen sovdags. Natti! 

One thought on “Ännu en dag till ända…

  1. Kattmor skriver:

    Men Du! Vilken fantastisk helg vi har haft! God fortsättning på helgen!

Kommentera

