Så roligt!!!

Hoppas den här dagen fortsätter som den börjat! Jag blev nämligen väldigt glad när jag i mina förberedelser inför dagens melodikryss upptäckte att herr Eldeman kommer att gästa mina hemtrakter i sommar. Den 9 juli kommer han till Vansbro, och det gör ju naturligtvis även jag! Mera att vara glad för är att solen är på gott humör och värmer upp min dystra lekamen.

Dessutom har två fina ”pojkar” födelsedag idag, så jag har bakat ”Änglamuffins” dagen till ära. Den ena är vår kung Carl Gustaf, den andra vill nog också spela kung ibland, fast hans kompisar brukar ta ner honom på jorden, det är vår idag tvåårige siameshanne. Ingen av de här gossarna kommer väl att smaka mina muffins, CG har väl annat för sig, och missegossen är inte särskilt förtjust i bakverk, men jag ska väl plocka fram något annat gott åt honom och hans kattkamrater, så de får lite guldkant på tillvaron.

Kommentera

