Utan dina andetag.

En favoritartist med en underbar låt. Vilken röst hon har!

http://youtu.be/HJMu4gQ0JCI

 

Ja, nog kan man bli förvirrad för mindre! Igår, visserligen var det sent och jag var rätt trött, men hur som helst så fanns här ett snutt med skönsjungande Lisa Nilsson. Nu är hon puts väck borta, och det hjälper inte hur jag grejar, så vägrar hon komma fram igen. Inte sjutton vet jag vad som hänt. Tekniken och jag är visst inte alls överens just nu. Jag ger upp, åtminstone tillfälligt.

 

 

 

Kommentera

