MELODIKRYSSET V. 18 – 7 MAJ 2011

Körsång har det varit precis hela dagen idag, men korta avbrott för mat och kaffe förstås. Kul har det varit och arbetsamt med, men nu börjar det sitta rätt bra. Övning ger färdighet brukar man säga och det stämmer också. Tur hade jag också, för precis till snabbgenomgången på krysset blev det fikapaus. Jag hade preparerat mig genom att ladda med krysstablå och headset ifall, och det var ju bra, för jag hann lösa hela krysset och slapp vänta tills senare. God assistans hade jag av en altkompis, vi lyssnade i varsin örsnäcka.

Så här fick jag till det:

V1 PERROLF
L1 PERNILLA
L2 ROY
L3 OM
L4 FRED
L5 EMIL
v6 RAY CHARLES
V7 BERTIL
V8 ISLAND
L9 LER
L10 DANSA
V11 ABBA
L12 BRO
V13 ANDERSSON
L14 NU

Kommentera

