TISDAG

Mitt finger mår lite bätte idag, hoppas hoppas det håller på att vända nu. Fast stelt och eländigt är det, tur att det är stråkhanden, annars vore det värre ändå! Nu önskar jag mig en dag med flyt! Inga nya ledsamheter, det räcker så bra med allt som är ändå.

Idag är det öppet hus på jobbet, förhoppningsvis kommer det några på besök, det är ju alltid trevligt. En och annan förälder brukar väl dyka upp, liksom någon far/morförälder som är ditbeordrad av sina telningar.

I gårdagens DD fanns en bild från min körs övningshelg. Jag var så säker på att jag inte skulle komma med på den, tyckte jag var säker bakom både stolpe och blomsterblad, men hur det nu gick till så fastnade jag på plåten ändå. Fotografen heter Leif Olsson.

Kommentera

