Hemma igen…

Ja, så är man hemkommen igen då… Min lilla Rörostripp har varit helt fantastisk! Jag var länge i valet och kvalet om jag skulle åka eller ej, men till slut bestämde jag mig för att åka, och det är jag väldigt glad för nu kan jag säga. Det här kommer jag att leva länge på! Allting har varit så roligt och vädergudarna var inte fullt så otrevliga som vi befarade. Vår parad kunde genomföras, om än under hotfulla droppar, men det gick. Att det sen regnade när vi var inne på hotellet spelade ju ingen roll.

Vår buss utgick från Dala-Floda och plockade sen upp passagerare efter vägen så att inte många platser var tomma. Det blir så trevligt när man blandar människor från när och fjärran. Jag känner mig rätt uppfylld av alla händelser och kommer säkert att berätta mera om min resa, men just nu behöver jag samla mina intryck. Och så ska ju melodikrysset lösas, jag har väntat länge nog nu!

L1 BERGHAGEN
L2 PETRA
L3 STRÄNGAR
L4 TRIO
V5 PRESENTER
L6 OLA
V7 ROGER
V8 ANNIKA
V9 USA
V10 ABC
V11 STENMARCK
L12 MY

Kommentera

