Snart…

Nu är det inte många minuter kvar av den här dagen och här sitter jag, borde sova för länge sedan. Alldeles väldigt ren är jag i alla fall, har nyss gjort en ”dubbeldusch” efter konstens alla regler med specialsvamparna jag köpt på apoteket enligt order.

Nu ska jag krypa ner i rena lakan, så skönt! Tyvärr blir det inte lång stund, om fyra timmar måste jag upp igen. Då är det dags för samma procedur igen – duscha och skrubba x2, sen är det bara att ge sig iväg. Första kvinna på operationsbordet ska vara jag, då gäller det att se till att vara där i tid. Nu blir det ingen mera mat på ett antal timmar heller, snyft… det är nog det som är värst, ingen frukost. Och jag som är hungrig så fort jag slår upp ögonen. Men här finns hull att leva på, så det är nog ingen större fara med mig. Desto godare blir det väl att få mat när allt är klart.

Nu säger jag godnatt! Det blir en spännande dag i morgon!

Kommentera

