Vart tog måndagen vägen?

Igår blev det ingen bloggning för min del, orkade inte. Det var inte många minuter på det dygnet som jag stod upp. Luften gick liksom ur under helgen och sen fanns det inte nog mycket kraft att fylla på. Man kan tydligen sova hur mycket som helst! 

Knäet känns rätt skapligt, blödningen har slutat, så där går det åt rätt håll. Huvudet har varit konstigt, jag har känt mig ”susig i kupan” eller ”duvin” som vi säger här. Förhoppningsvis har det också rättat till sig nu, med all vila, men jag får väl försöka ta det lite lugnt idag också och känna efter. Måste väl försöka vara uppe lite i alla fall, för snart måste jag ju igång igen. Hundarna är nöjda och glada över att få sovsällskap dygnet runt, så de klagar inte över mattes nya vanor.

Vi får se vad den här dagen för med sig. En dusch skulle nog inte sitta helt fel, och några drag med hårborsten kanske. Jag börjar se rätt ankommen ut. Det kanske inte är så mycket att göra åt den saken, men något prydligare kan jag nog bli åtminstone, och lite egenomsorg brukar ändå göra att man piggnar till lite. Men först av allt lite frukost.

Kommentera

