MELODIKRYSSET 24 – 18 JUNI 2011

V1 COLDPLAY
L1 CARL ANTON
L2 LEVA LIVET
L3 PARTNER
L4 ALABAMA
L5 SETTMAN
V6 RIVERDANCE
L7 CAT
V8 ARLANDA
V9 MAGGIO
V10 TYVÄRR
L11 RIO
V12 GRAN
V13 NITTIONIO

Igår var det så fullt upp på programmet att jag tvingades avstå från att lösa krysset i realtid. Inte bra alls, men vad gör man? Nu är det löst, men jag tyckte det var ovanligt klurig den här veckan, eller så beror det på att jag inte sovit många timmar i natt, så hjärnan inte riktigt hänger med. Det är ju högt tänkbart att det är så det är, för hittills har jag bara skrapat ihop tre timmars sömn, och det är ju i minsta laget för en meddeålders tant som jag. Inte mycket att göra åt, natten har gått och nu är det en ny dag på gång, fullspäckad med aktiviteter. Säkert skulle jag må gott av en liten middagslur, men jag vet inte var jag ska lyckas klämma in den någonstans. Det är i alla fall tur att jag varit nykter och skötsam. Inom kort ska jag infinna mig på gudstjänst och sjunga tillsammans med mina sångarkamrater. Sen väntar årets sista Ingmarsspel, hoppas hoppas att väderguden är oss nådig. Inte en regndroppe vill vi ha över spelplatsen idag, åtminstone inte förrän föreställningen är över.

På önskelistan står också att hinna in på konst- och hantverksutställningen i missionshuset, för att se vad som finns där. Det är sista chansen, för utställningen stänger idag. Lite spännande är det också att se mina egna tavlor hänga där mitt ibland de ”riktiga” konstnärerna. Det känns ganska overkligt…

Kommentera

