MELODIKRYSSET V 27 – 9 JULI 2011

Idag var melodikrysset på plats i Vansbro, också jag fanns bland publiken, även om jag av olika orsaker inte kunde känna den glädje och det engagemang jag vanligtvis gör inför mitt kryssande. Ibland får man ta sig i kragen och ge sig ut i hetluften vare sig man vill eller ej. Krysset var lätt och det var väldigt mycket folk på plats. Så här kom min lösning att se ut:

V1 ARMSTRONG
L1 AMELIA
L2 MATS
L3 TRETTON
L4 OLA
L5 GO
V6 GENTLEMAN
L7 NILSSON
V8 LI
V9 PAULSON
L10 ULF
L11 SÄCK
L12 NER
V13 OFFICER
L13 OM
V14 ORT
V15 ONT

2 thoughts on “MELODIKRYSSET V 27 – 9 JULI 2011

  1. Inger skriver:

    Monica, jag har tänkt mycket på er uppe i Heden sedan det hemska hände. Jag känner inte/vet inte vem den drabbade familjen är men förstår att det är hemskt för er bland grannar och vänner, ni verkar så ”tajta”. Har passerat några gånger när jag åkt till stugan och det är alldeles tyst och stilla i Heden, känns overkligt på något vis.

    Lyssnade på Melodikrysset idag när jag var ute i trädgården och rensade och jag undrade om du kom dit trots allt som hänt. Jag vet ju hur du sett frememot den här stunden, att få träffa Anders live …
    Så skönt att du tog dig dit …

    Kramar från Inger

    • Ängeln skriver:

      Jo, jag tvingade mig själv att fara, hade väntat länge på den här dagen, men det blev ju inte riktigt som det var tänkt. Har sovit mest hela dagen sen, allt är i olag… Det har inte blivit så mycket sömn på ett tag. Verkligheten är lite för mycket just nu, men som du säger, vi är rätt tajta här och försöker att ta oss igenom det här tillsammans så gott det går. Man har inget annat val.

      Tack snälla för din omtanke, det värmer.

Kommentera

