Förbannat….

Nu blev det så där igen! Jag hade skrivit ett helt inlägg och så när jag tryckte på publicera så försvann hela skiten och jag blev förstås arg som bara den! Inte för att det lönar sig, vem ska jag bli arg på? Det finns ingen annan här än jag – mannen har smitit iväg åtskilliga mil bort och kommer hem i morgon eller nästa dag – och dessutom vet jag ju att jag ska trycka på ”spara utkast” då och då för att slippa vara med om detta. Det är ju inte precis första gången det händer, förmodligen inte sista heller!!! Jag får väl tro att ödet tyckte det var bäst att mina ord inte skulle publiceras.

Nu får det i alla fall vara som det är, ingen mera bloggning just nu. Måste låta humöret lägga sig först, annars blir det bara gråt och tandagnisslan att läsa. Vi får se om jag tar nya tag senare ikväll.

Kommentera

