Och det blev natt och det blev morgon…

Uppe med tuppen i morse också… Att det ska vara så svårt att sova ordentligt nu för tiden. Fast fortfarande är jag på rätt gott humör, och det är ju bra i alla fall. Idag ska tusen och en saker utföras, så där blir det när man spar och spar! Man skulle kunna tro att mitt valspråk är ”gör inte idag vad du kan göra i morgon”, inte vet jag om det är så kreativt precis.

Solen är också på gott humör, nu gäller det att försöka hålla henne i den sinnesstämningen åtminstone idag och i morgon. Förmodligen har jag rätt lite makt med den saken, men hoppas kan man ju göra. Yr.no och klart.se påstår i alla fall också att det ska bli så, så det är inte något alldeles eget påhitt av mig.

Nej, nu måste jag fortsätta mina gärningar så det minskar lite på göralistan. Melodikrysset blir det idag också, men det får jag lösa på egen hand, hinner inte annars. Huvudsaken är att det blir löst!

Kommentera

