Sällan blir det som man tänkt…

Snart slut på den här helgen, som inte alls blev som planerat. Har fått tagit adjö av en väldigt kär vän och avsked är alltid svåra, men man har inget att välja på. Livet måste gå vidare. Tur att det finns andra roligare saker att se fram emot.

Riktigt ordentligt glad blev jag nyss när jag vittjade min mail och hittade ett väldigt glädjande besked i min ”brevlåda”. En tung börda lyftes från mina axlar. Jag ska berätta mera om det längre fram, men just nu kommer inga detaljer.

Nu ska jag i stället göra klart några saker som måste fixas, och sen ska jag se till att komma i säng. I morgon väntar en ny arbetsdag och framför mig ligger en intensiv och spännande vecka. Jag undrar just hur det känns nästa söndag kväll vid den här tiden?

Kommentera

