Nu drar det ihop sig…

Ja, nu är det fredag, dan för dan, och massor finns att göra. Jag och två av tärnorna har kökskommendering nu på morgonen, så det är bara att sätta full fart redan från början.

Det börjar pirra lite extra, det är så mycket som ska fixas så här i sista stund, och även om brudparet verkar ha full koll, så är det väldigt lätt att missa någon liten, men ändå väldigt betydelsefull detalj.

I alla fall så har jag fått tillbringa natten i en väldigt fin liten stuga. Jag skulle inte ha något emot att ha den i min ägo minsann. Någon sovmorgon blev det dock inte (det skulle jag för all del inte ha heller). Det verkar som något byggnadspojekt håller på precis här bredvid, så det har varit ett himla brummande och skramlande sen tidig morgon. Hoppas de tar helgen idag, så det är lugnt i morgon och på söndag.

Kommentera

