Då kör vi!

Nu har jag fått några timmars sömn och är uppe igen. Faktiskt sov jag riktigt gott, men nu är det full fart som gäller härifrån och framåt. Gissar att jag kommer somna som en klubbad oxe i natt, när allt är klart och överstökat.

Nu återstår lite småfix, typ köpa nylonstrumpbyxor, skjuts folk hit och dit osv. Dagen kommer nog att gå åt. Oj så de ställer till för oss, vårt kära brudpar! Fast det är klart att det är angenäma bekymmer vi fått, så jag klagar inte egentligen. Fast gruvar mig lite, det får jag väl erkänna att jag gör, just för mina egna insatser i det hela. Man vill ju så gärna att allt ska bli lyckat, så håll alla tummar ni som läser det här.

Viktigast är ju ändock att de unga tu säger ja till varandra, och det kommer de allt att göra. Vi kommer att få supergod mat och träffa massor av trevliga människor, så hur ska det kunna bli något annat än en lyckad tillställning?

Nej, nu får jag sätta fart. Tiden går fort när man har roligt, och det här är ju roligare än roligt. Snart är klockan fyra och då är det dags, sen rullar allt på av sig själv. Nu kör vi!

Kommentera

