Min söndag…

Oflitig i min bloggning har jag varit nu nån dag. Ingen större bättring blir det nu heller. Många tankar och känslor far runt i mig just nu, och jag klarar inte riktigt att sortera dem, än mindre skriva om dem. Tar dem med mig till John Blund, han brukar hjälpa till att få ordning på tankarna.

Den här dagen har i alla fall varit fin. Den kan sammanfattas med underbart väder, lite stress och mycket musik. Spelning både på hemmaplan och i grannkommunen, många trevliga människor och fina låtar. Superhungrig när jag kom hem igen, fixades med varm choklad och doppad ostsmörgås. Mera behövdes inte för att avhjälpa det problemet.

Men nu är det dags att sova. Natti natti. Nu ska jag drömma sköna drömmar.

Kommentera

