MELODIKRYSSET NR. 36 – 10 SEPTEMBER 2011

Så, nu är ordningen återställd! Har lyckats klämma in melodikrysset i mitt överfulla schema, borde egentligen ha sparat det till senare, men kunde inte hålla mig. På förmiddagen har jag varit ute och luftat på fiolen tillsammans med några spelkamrater. En riktigt trevlig stund blev det med blandad underhållning efter bästa förmåga. Jättekul tyckte jag att det var, så nu är jag på riktigt gott humör. Det är bra inför nästa musikstund, men då är det sångrösten som ska användas. Först ska jag bara ut och tjänstgöra som mormor.

V1 VACKRASTE
L1 VREESWIJK
L2 CAROLINE
L3 RIVER
L4 STING
L5 ENGBERG
V6 BEGRAVNING
V7 SOLUR
V8 BYE
L8 BAO
V9 MINNE
L10 ETT
V11 BORG
L11 BÄR
V12 SKUTTAR

Kommentera

