Nu borde jag skriva något finurligt här på bloggen, men mitt huvud är tomt och fantasilöst. Gårdagen blev rejält utnyttjad. Väckarklockan ringde redan kl. 05.00 och när jag äntligen återsåg min säng var det redan söndag, då hade jag varit uppe nästan ett helt dygn. Kanske är det därför som det ekar tomt här inne i huvudknoppen.

I alla fall var det en trevlig dag. Jag hann med både kurs och konsert, och dessutom fick jag träffa min dotter, om än inte långa stunden. Vi hann precis med klippningen, fast det var stressigt. På hemvägen  dök en älgko med två kalvar upp. Kalvarna for runt lite hur som helst, men till slut försvann de iväg så vi kunde fortsätta vår resa.

Idag har det också varit en del på programmet, fast mest trevliga saker, bl a spelning med ett av mina spelgäng.

Nu ska jag i alla fall krypa omkull och försöka komma ikapp med sömnen en aning. I morgon väntar arbete i vanlig ordning.

Kommentera

