Ett litet livstecken…

Ifall det händelsevis är någon som saknat mina inlägg här på bloggen kan jag meddela att jag lever och hälsan är precis som vanligt, dvs inte helt ok, men det får gå ändå.

Jag har tydligen ramlat in i en period där skallen är mera tom än vanligt. Det är inte möjligt tänker säkert någon, men jo, precis så är det. Vanligtvis kan jag skriva precis hur mycket som helst om allt och inget, men nu varken kan eller vill jag. Därav min bloggtystnad.

Nu i kväll tog jag mig själv väldigt bestämt i kragen och tvingade mig själv att skriva dessa rader, bara för att ni ska se att jag lever. Mer blir det inte.

Nu är det hög tid att krypa till kojs. Godnatt med er.

Kommentera

