Intensiv måndag…

Måndagar är det fullt upp från morgon till kväll. Det är bara att springa från det ena till det andra. Jag gillar inte det, men samtidigt är det roliga saker jag springer till och ifrån, så det är väl därför jag orkar trots allt.

Riktigt irriterad blev jag idag också! Blev uppringd av en man som påstod att jag skulle betala en jäkla massa tusenlappar för att avsluta ett avtal som jag aldrig ingått. Förbaskade lurendrejare! Jag kollade upp telefonnummret som han ringde ifrån och googlade sen på företaget. Föga förvånande var de med på ”svarta listan” över blufföretag. Undrar om typer som han sover gott om nätterna? Det borde de inte göra, men jag antar att de inte har något samvete, så det gör de väl ändå.

Själv sover jag inte heller så gott om nätterna, inte på grund av dåligt samvete, men väl på grund av min värkande kropp. Fast det är väl många som har det mycket värre, så jag ska väl inte klaga.

Nu säger jag tack och adjö för den här gången. Det är dags att åtminstone försöka sova några timmar.

Kommentera

