Tisdag

Den här dagen har varit rätt behaglig och jag har fått en hel del saker fixade, ätit god mat i trevligt sällskap har jag också gjort. Nu blir det inte så mycket mera för min del. Håller som bäst på att försöka övertala min kropp att gå till vila och lägga bort all värk en stund. Det vore så skönt att få sova ordentligt en hel natt och slippa ligga och vända och vrida sig i lönlösa försök att hitta en sovställning där det inte gör ont någonstans. Förmodligen lyckas jag inte denna natt heller, men jag får väl ändå göra ett försök.

Ute blåser det rätt skapligt, men morgondagen ser ut att bjuda fint väder, torsdagen blir lite sämre med regn om man får tro på yr.no. De brukar lyckas rätt bra med sina spådomar, men vi får väl se. Det är ju bara att ta det som det blir i alla fall.

Men nu säger jag tack och godnatt för idag, innan jag piggnar till igen!

Kommentera

