Idag…

Ja, jag får väl skriva några rader idag med då. Det har varit full fart hela dagen. Stressade som en tok gjorde jag på jobbet, för att hinna ila iväg till centralorten och säga tack och hej till min chef, som gjorde sista dagen idag. Synd tycker jag, men det är väl bra med förändring emellanåt, så det blir säkert bra med den nya också. Ganska många sökande till tjänsten var det i alla fall. Det blir spännande att se vem det blir.

När jag skulle hem igen började min bil att låta konstigt, trodde först att jag hade fått punktering, men så var det inte. Hem kom jag i alla fall, fast jag fick åka i 50 hela vägen hem, så det tog ju lite längre tid än jag räknat med. Således fick jag omprogrammera mitt tänkta schema, och har en del som jag får fixa under morgondagen istället.

Ytterligare en gång styrde jag bilen mot centralorten (fast nu en annan bil) för att vara med om något spännande, som jag dock inte tänker berätta om här.

Nu är jag hemma tillbaka, och nu får det vara nog med äventyr för den här dagen. Dags att peta i sig nattmedicinen och krypa ner under täcket. Morgondagen, och även söndagen, har mycket på programmet, så det gäller att samla krafter. God natt!

Kommentera

