Sovdags

Nu är timman sen och jag sitter här. Dags att sova, men först några ord. Gårdagen blev lugnare än väntat för rätt som det var dök en av föräldrarna upp och entledigade mormor. Tur var kanske det, för jag skulle då ha hastat iväg till min styrketräning, men av det blev intet. Kroppen gillade visst inte mitt tempo tidigare i veckan och visade detta med att slå på en tvärnit. Det blev ingen träning och inget annat heller, förutom sängen och sovning. En väldigt tidig kväll var allt som blev.

Trots det har jag varit helt slut idag. Sov en hel timme när jag kom hem från jobbet. Jag sover så dåligt om nätterna på grund av all värk, att jag blir helt slut på dagarna. Allt blir i otakt. Nu ska jag ta kväller i alla fall. I morgon väntar älgkött på att omhändertas, inget jag ser fram emot. Fast det är ju bra när det ligger i boxen!

Kommentera

