Veckans första dag…

Nu så är veckans första dag snart slut. Den har varit gråmulen, en riktig höstdag. Rätt så varmt i morse, på eftermiddagen kallt, men så blev det lite bättre igen. Tur det, för jag tyckte det kändes precis som om det skulle bli snö. Nästan direkt efter jobbet åkte jag till Vansbro för att lyssna på en föreläsning om adhd, autism och aspergers. Det var precis fullsatt i lokalen, så ämnet berörde många. Det var intressanta timmar, men tyvärr var ljudkvalitén lite dålig, så det blev ändå rätt jobbigt att lyssna. I morgon tror jag inte att jag har något inplanerat, om jag inte glömt av något. Det ska bli skönt med en bara-vara-dag, man behöver det ibland.

Nu är det sovdags för min del. Natti, natti!

Kommentera

