Drygt…

Idag har det varit ljusare och på något vis ”högre i tak” vädermässigt. Solen har till och med kikat fram emellanåt. Ändå har det inte varit någon riktigt bra dag för min del, tvärtom en rätt jobbig dag att ta sig igenom. Tensapparaten har fått jobba hårt i hopp om smärtlindring, och visst, lite har den nog hjälpt. Tillsammans med värktabletterna jag konsumerat har den väl kapat smärttoppen en aning, och hjälpt mig komma igenom den här dagen, men rätt kämpigt har det varit ändå. Det började tidigt i morse, trodde först att jag höll på att få hjärtinfarkt, men vet ju att det kommer ifrån nacken. Det är ju inte första gången det blir så här, förmodligen inte den sista heller, så det är bara att bita ihop och kämpa på.

Nu blir det inte så mycket mera på bloggfronten idag tror jag. Helst skulle jag vilja lägga mig redan nu, fast det är ju aningen för tidigt för den saken, så jag får väl försöka hålla ut en stund till. Men inte ska det dröja, den saken är säker.

Kommentera

