Kasta sten i glashus…

Jaha, nu får jag väl skämmas lite, jag som klankade på några av mina bloggkompisar för att de varit lite overksamma. Har ju inte varit så mycket bättre själv nu då när jag inte bloggat på flera dagar. Fast, i mitt fall kanske det bara är bra att hålla upp lite. Jag låter nog datorn ta lite för mycket av min tid faktiskt. Timmarna rinner fort iväg när jag hamnar med fingrarna på tangentbordet.

Dessutom så har jag varit bortrest. Det skulle för all del inte hindrat mig om allt varit som det skulle, men utan modem kunde jag ju inte komma ut på nätet, och därmed ingen bloggning. Så det så! Inget melodikryss heller! Och forftarande har det inte blivit något kryss. Skandal – eller är det sensation. Kanske båda, eller inget av dem. Det beror ju på hur man ser det. Världen lär ju knappast gå under för att jag inte löst melodikrysset. Det är faktiskt så att jag inte har haft tid, annars skulle det varit gjort för länge sen, ni kan vara helt säkra på den saken. Men i morgon hoppas jag hinna.

Nu hinner jag inget mer det här dygnet i alla fall, för det är slut vilken sekund som helst. Rätt slut är jag själv också. Läggdags med andra ord. Vi hörs säkert i morgon. 

Kommentera

