Bättre sent än aldrig…

Så kan jag snart säga tack och hej till den här dagen då. Skolkade från min styrketräning idag, kroppen vill inte alls att jag ska hålla på med något känns det som, har haft känning av det gamla diskbråcket i flera dagar. Som om det inte skulle räcka med alla andra krämpor! Bäst att ta det väldigt lugnt, får jag lika ont som förra året vet jag inte vad jag gör. Lite extra lurigt blir det när det är halt och eländigt, jag är livrädd för att halka och ”dra sta” mig i ryggen.

Kvällen har i stället gått i vänskapens tecken, då jag hjälpt min kompis att komma igenom ytterligare en kväll. Vi pratade, tittade på kort, promenerade och pratade ännu mer. Rätt många timmar for iväg, och nu är jag mogen för en ny date med John Blund.

Här kommer några kort som egentligen hör till mitt förra inlägg, men då var jag så trött så jag orkade inte sätta in dem.

 

Kommentera

