Nattsudd…

Kors, har det redan blivit lördag?! Jag hann visst inte med någon bloggning på fredagen då, hade häcken full ändå. Matinéföreställning av Björborevyn var på programmet. Vi är ett gäng som har som tradition att åka tillsammans på revyn och efter det käkar vi smörgåstårta och myser. Så även den här gången. Hela tolv personer var vi, så det gick åt en hel del smörgåstårta minsann. Gott som bara den var det också, jag åt betydligt mer än jag borde, men det är ju så himla gott. Sen blev det några timmars umgänge med mycket skratt och prat. Kort sagt en trevlig afton.

Fortfarande är jag hur pigg som helst. Borde inte ha druckit kaffe så sent på kvällen, men inte tänker man på sånt när man sitter och pratar och har kul. Dessutom fyllde jag på ordentligt i sömnkvoten igår, nej i förrgår blir det ju, eftersom det vi har passerat midnatt med god marginal. Gudskelov har värken varit lite snällare också, fast det hjälper ju till när man har riktigt trevligt också. Då glömmer man av sig en stund och får något annat att tänka på.

Nu får jag väl ändå försöka sova en stund, det är ju melodikryss om nio timmar, och innan dess är det mycket som ska fixas. Får väl försöka mig på att räkna får eller nåt. Har redan löst ett antal sudoku, det brukar hjälpa, men inte nu då.

Kommentera

