MELODIKRYSSET V 6 – 11 FEBRUARI 2012

V1 MIKAEL
L1 MICHAEL
L2 KARLSSON
L3 ERLAND
V4 TOM
L4 TATUERA
V5 ADAM
V6 CAROLA
L7 RAMEL 
V8 AVSÄNDARE
L9 ANNA
V10 LOOK
V11 EVA
V12 DALARNA
L12 DU

Nu är melodikrysset löst för den här veckan, så långt allt väl. Nyfrissad är jag också, däremot är jag kraftigt försenad med min hemfärd, fast det är inte så väldigt överraskande det heller.

Mannen och svärsonen håller på att montera boxar i stallet, och vill göra färdigt det de håller på med. Därför blir hemfärden något senare än planerat, men bättre sent än aldrig som man säger.

Något allspel lär det inte bli på spelmansstämman, men jag kommer när jag kommer. Natten är lång och buskspelet är ju ändå det roligaste.

Kommentera

