En ny vecka har startat…

Måndag igen, och dags att peta igång en ny arbetsvecka då. En bil är trasig också, vilkert innebär en massa krångel med transporter hit och dit. Det är direkt inget cykelföre heller, så det blir väl att ta till apostlahästarna om inget annat finns till buds. Jag är bortskämd och framför allt dålig på att planera, eftersom jag inte behöver tänka på såna detaljer vanligtvis. Det gäller bara några dagar, så det ska väl gå.

Efter jobbet idag väntar fiollektion. Jag övade flera timmar igår kväll, det tillhör inte vanligheterna. Inte för att jag vet om det gör någon skillnad heller, eller det är ju klart att det gör skillnad, men man kanske behöver öva mer än en gång om jag säger så. Förmodligen vore det bättre med en kvart om dagen, än några timmar en gång i månaden. Det skulle vara så roligt att kunna glädja min läromästare med att göra lite framsteg någon gång emellanåt. Ja, det skulle väl vara rätt så roligt för min egen skull också.

Nu får jag slita mig från den här apparaten och smälla i mig lite frukost, sen är det full fart som gäller. En tvätt väntar på att bli upphängd också. Vi hörs!

Kommentera

