Snart slut på helgen…

Nu drar det ihop sig till slutklämmen på den här helgen. Så social som jag varit den här helgen är det länge sen jag var. Ofta använder jag helgerna till att ”gå i idé”, för att återhämta krafterna efter en arbetsvecka, och för att klara att ta itu med en ny. Så har det väl för all del varit även denna helg, men även mycket umgänge med goda vänner. Sånt fyller också på. Jag har många fina vänner, det är en rikedom!

I kväll har jag varit till grannkommunen och tittat på när yngsta barnbarnet och en massa andra barn haft en gala till förmån för världens barn. Hela 21,690:- samlade ungdomarna ihop till barn i nöd. Ett fint initiativ, som också beredde oss besökare mycket nöje.

Nu ska jag avsluta kvällen med en semla i riktigt het mjölk. Den ska vara så het så det nästan blir skinn på mjölken, då är det lagom. Sen blir det en tidig kväll för min del. I morgon är det arbetsdag igen.

Kommentera

