Läggdags…

Borde väl försöka hitta sängen snart antar jag eftersom jag ska upp tidigt i morgon. Har tänkt mig en tur till en hälsomässa i Säter, men vi får väl se hur det blir. Vill invänta morgonen innan jag bestämmer mig. Den här dagen har nämligen bjudit på misstankar om att jag åkt på blåskatarr. Det har jag inte haft på åratal, men nu är det frågan om det inte är ett faktum. Goda råd och tips har jag fått, se till att få i dig massvis med c-vitaminer, tranbär är bra osv. Så nu sitter jag här knaprandes på tranbär och i kylen står ekologisk tranbärsjuice. Citronvatten i massor har jag konsumerat under dagen också. Inte vet jag om det hjälper, men förhoppningsvis.

Som sagt, jag har tänkt mig till Säter, främst för att lyssna på en föreläsning om hur man genom att korrigera atlaskotans placering kan slippa ryggproblem. Det låter intressant tycker jag. Har varit med om när en osteopat (tror jag det var) gjort detta på en av våra hästar med ett förbluffande bra resultat. Funkar det på djur så borde det väl göra det på människor också. Jag är i varje fall villig att prova det mesta för att må bättre än jag gör idag, och framför allt vill jag slippa stoppa i mig så mycket värktabletter. Det kan inte vara bra i längden för inre organ.

Kommer jag iväg blir det inget melodikryss i rättan tid, då ska jag redan vara framme om allt går enligt planerna. Det får bli webbarkivet när jag kommer hem, eller via appen på telefonen. Men som sagt, vi får se hur det känns i morgon.

Kommentera

