MELODIKRYSSET V. 9 – 3 MARS 2012

Här kommer min krysslösning då, aningen försenad. Löste i bilen på rätt tid, men har inte haft tid att gå in på datorn förr än nu. Det blev en snabb vända till ”Clas i sjön”. Timer till födelsedagspresent till svärmor och lite annat införskaffades. En del saker som inte stod på lappen också, men inga större investeringar. Snart nog var jag på väg hemåt igen.

Har nu hunnit överlämna present och stoppa i mig allehanda gott från kakfatet. Träffat svägerskan med familj, och dotter med familj har jag också gjort. Nu är det hög tid att baka tårta om det ska bli nån till kvällens festande, eller ja, den skulle väl redan varit klar. Men det är den inte. Födelsedagsbarnet är i varje fall redan upplockat och har lite trevliga aktiviteter för sig just nu. Jag ska ansluta så småningom har jag tänkt. Måste bara ha lite ensamhet en stund först om jag ska orka.

V1 MOSEBACKE
L2 MONARKI
L2 SKRIDSKOR
L2 BOHUSLÄN
L4 KOL
L5 ELIN
v6 NORAH
V7 IN
V8 RÖDA STUGOR
V9 FISKNÄT
L9 FOT
V10 ROSA
L11 PÅ
V12 TROR
V13 ÅSA 

Kommentera

