MELODIKRYSSET V. 10 – 10 MARS 2012

Lördag igen då, och dags för melodikrysset som vanligt. Morgonsysslorna är utförda och jag kunde glatt konstatera att halkan avtagit något. Skönt. Hoppas all snö och is fösvinner fortare än kvickt.

Idag hade jag tänkt vara på en helt annan plats för att träffa någon som jag längtar efter att få träffa, men på grund av vädergudarna blev det inget med den saken. Då skulle våren hållt sig i skinnet en stund till, så isarna varit betydligt tjockare än de är nu. Av den anledningen ville jag egentligen behålla vintern en stund till, men nu när det ändå inte blev som det var tänkt så önskar jag Kung Bore all världens väg. Gå i ide och vila upp dig tills det är dags igen!

Men nu dagens krysslösning:

V1 FEM MYROR
L1 FONDELL
L2 MAGNUS
L3 MALÖ
L4 RAPPORT
L5 RO
V6 SNIGEL
V7 PÅ
V8 BELL
V9 KORT
L10 TUTTA 
V11 LISTA
L12 ANNA
V13 MÄTTA
L13 MAJ
V14 AMANDA
L14 AJ

Kommentera

