Läggdags…

Snart slut på helgen då. Den här dagen har mest tillbringats med pappersjobb. Egentligen borde jag väl sett till att få lite frisk luft och lite färg på kinderna, men det får väl bli en annan dag det. Jag måste passa på att göra lite administrativt arbete under dagstid, när jag är något så när klar i knoppen. På vardagarna är det mest kroppsligt slit som gäller, när jag kommer hem är jag för trött för att kunna tänka klart.

Lite har jag i alla fall roat mig även denna dag eftersom det var dags för ännu en målarstund. Vi provade något annorlunda idag, hann inte riktigt klart heller, så fortsättning följer. Jag har ingen aning om hur resultatet blir, men det var i alla fall roligt under tiden.

Men nu är det hög tid för mig att säga godnatt och knyta mig.

Kommentera

