13 mars 2012

Hu så trött och sliten jag känner mig, och så vet jag att det väntar en både lång och stressig dag i morgon…. Helst skulle jag vilja lägga mig nu redan, men det är blott en önskedröm, fortfarande finns massor av ”måsten” som ska klaras av innan jag får knyta mig.

Hungrig är jag också, men lyckas inte hitta något i mina skåp som jag känner mig sugen på. Får väl vänta en stund till så kanske jag vet vad det är jag vill ha.

Genom fönsterrutan har det sett ut som en härlig dag, men det har visst varit rätt kallt och blåsigt har jag hört från andra. Ändå känns det att våren verkligen är på väg, så härligt! Ännu har jag inte känt den där speciella lukten som jag så starkt förknippar med vårens antågande, men nu ska det nog inte stå på.

Nehej, om jag skulle ta och göra något av allt det där som måste göras innan jag får lägga mig. Det är väl bara att sätta igång antar jag.

 

Kommentera

