15 mars 2012

Nu är jag här igen. Gårdagen blev som jag förutspått lång och stressig. Jag hann inte in på internet en enda gång under hela dagen, först när det återstod en kort, kort stund av dygnet lyckades jag snubbla in under några minuter, men då fanns det inte någon bloggenergi kvar. Jag gillar inte dagar när jag måste springa från det ena till det andra, utan att hinna slutföra det jag först höll på med. Man blir liksom inte färdig någonstans. Så var det igår, men ibland måste det få bli så ändå. Sen när jag äntligen landade hemma, framåt småtimmarna, var jag egentligen helt färdig, men kunde inte sova ändå.

Nu har jag i alla fall fått några timmars sömn och är redo att ta itu med den här dagen. Förhoppningsvis ska den ”lunka på” i ett något lugnare tempo än gårdagen. En hel del finns att greja med idag också, men jag får i alla fall hålla mig på hemmaplan. Det är skönt. 

Kommentera

