Aaatjoo prosit….

Tisdag nu då, huvudet värker och jag nyser, hostar och snorar. Aldrig i livet att jag tänker gå med på att bli sjuk! Nedräkningen inför helgen har börjat, en av årets bästa helger ju, så tamejsjutton att en armé av baciller ska få stoppa mig då.

Nu blir det Kan Jang, echinagard, c-vitaminer och allt som kan tänkas finnas för att mota iväg dessa glädjedödare – eller åtminstone hålla dem stången till efter helgen.

Var och varannan har varit sjuk i skolan, har jag klarat mig så här länge var det väl själva den om jag inte skulle klara mig en stund till. Sagt och gjort, ingen tid att sitta här. Dags att preparera sig!

Kommentera

