Fredag 27 april 2012

Nu är det nästan slut på den här dagen också. Måste väl ändå skriva ett par rader, så det inte blir ännu en överhoppad dag. Ingen riktig ordning alls på mitt bloggande är det just nu. Så värst mycket är det väl inte att skriva om heller, en helt vanlig fredag med det obligatoriska regnskvättandet som visst är här för att stanna. Fast solen gjorde några hastiga framkikningar ett par gånger under dagen, liksom för att påminna om att den visst finns där, och att det är precis som man säger ”efter regn kommer solsken”. Vi får väl se hur det blir med den saken, men väderleksprognosen för de närmaste dagarna ser i alla fall skaplig ut.

Nu tänker jag i alla fall gå och lägga mig, i morgon väntar nya äventyr, och jag borde sovit för länge sen. Var på väg att lägga mig tidigt, men sen ringde grannarna och ville att vi skulle komma ner en vända, och som vanligt går tiden fort när man har trevligt.

Kommentera

