Tisdag 12 juni 2012

Tisdag en liten stund till, ”obloggad” sen i lördags. Tid och ork räcker inte till. Får väl haspla ur mig några ord i alla fall, så ni ser att jag lever. Jag är tämligen säker på den saken, för det gör ont precis överallt just nu. Har nämligen varit till sjukgymnasten idag, och genomgått någon slags test. Gå i normal takt i fem minuter, gå så fort jag kan i två minuter, gå i trappor två minuter, lyfta saker upp och ner mm. mm. Envis som jag är, gör jag ju alltid lite mer än jag kan och orkar. Dum är jag väl också, för jag får ju betala för det sen, men då är ju inte någon av ”kontrollanterna” med. Nåväl, det är bara att stå ut. Morgondagen blir seg kan jag tänka mig, men den ska väl ta slut den också.

Längtar verkligen efter semester, och nu är det bara två dagar kvar innan det är ett faktum. Fast tyvärr är jag mer än fullbokad med saker jag ”måste” fixa under midsommarveckan också. Orkar inte tänka längre fram än så, det känns som om sommaren är slut innan den ens börjat… Mina krafter är på upphällningen, men jag hoppas semestern ger lite ny energi och kraft.

Men nu får jag se till att komma omkull om jag ska ta mig igenom morgondagen. Natti!

Kommentera

