Tisdag 10 juli 2012

Ännu en gråmulen dag till ända. Inte mycket vettigt har blivit gjort, mitt på dagen en tur till Borlänge för att skjutsa svärmor till tandläkaren. Hann inte göra något före, och när jag kom hem igen var det för sent att ta itu med något också. Dessutom var jag då så trött, stadsluften tar tydligen, så jag dök direkt i soffan för en liten middagslur.

Någon shopping blev det inte under mitt stadsbesök, om man inte räknar lunchen på Coco Thai som shopping då. Ett besök på biblioteket blev det också. På fredag blir det ett nytt besök i samma stad. Först och främst ska sjukhuset besökas, men sen har jag några ärenden som jag ska göra också, struntade i dem idag, eftersom jag visste att jag hade en ny chans på fredag.

Här kommer några bilder från gårdagens bilfärd i det våta landskapet. Vilka krafter det är som är i omlopp.

Blött om fötternaEnorma krafterÖversvämningVattenhinder

Technorati-taggar: ,,,,,,

One thought on “Tisdag 10 juli 2012

  1. inger skriver:

    Ja, vi får inga solskador i allafall … men trökigt är det, ingen lust med nåt.

    kram Inger

Kommentera

