Onsdag 11 juli 2012

Inte mycket att berätta om den här dagen. Den största sensationen är väl att himmelen varit blå en lång stund nu på kvällen, och att det faktiskt är uppehåll. Så länge det nu varar får jag väl tillägga, och därmed låta som en riktigt superpessimist. Sån vill jag ju inte vara, men prognoserna säger att mera regn är att vänta, jag kan bara hoppas att meteorologerna har fel, det har ju hänt förut!

Har spelat några timmar med några spelkompisar idag, det är alltid kul, fast tiden går allt för fort när vi kommer tillsammans. Tyvärr var jag inte i den bästa formen idag. Hade tänkt preparera mig med värktabletter så nära inpå som möjligt, men sen glömde jag att ta dem, vilket inte alls var lyckat. Fick istället kämpa på efter bästa förmåga trots den jäkla värken, som inte vill ta semester en endaste dag. Det är bara att bita ihop och försöka stå ut, det finns alltid de som har det mycket värre.

Nej, nu är det hög tid att knyta sig. Natti!

 

Kommentera

