17 juli 2012

Solen skiner – hör och häpna! Så synd att jag måste åka till stan en sån dag, men nu har jag tid vid optikern, så det är bara att pallra sig iväg. En, eller båda döttrarna tänker sig med, vilket garanterar att jag kommer att längta hem betydligt tidigare än dem. Min shoppingkondition är inte den bästa! Jag är den typen som helst shoppar alldeles ensam. In i en butik, ett snabbt ögonkast runt väggarna för att se om det kan tänkas finnas något som passar, och sen – oftast – ut igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha, men när jag ser det då vet jag. Förmodligen missar jag massor av fynd med min metod, men det var just detsamma. Fy sjutton för mellandagsreor och sånt! Då betalar jag hellre en dyrare peng, och slipper trängas.

Men, nu har jag inte tid att sitta här längre. En hel del ska fixas innan det bär iväg på tur. Bara att sätta fart.

Kommentera

