MELODIKRYSSET v. 29–21 JULI 2012

Krysset är löst, med viss hjälp av Mr Google, det ska erkännas. Himmel så många nya unga artister det finns bara i Sverige, där hänger jag inte med alls.

Nu tänker jag unna mig en skön semesterdag. Kompassen ställs in på Grythyttans antikvariat, Måltidens hus och lite annat smått och gott i närheten. Det egentliga målet för min resa är Hjuljerns loge och spelmansstämman där. Vi får väl se var jag hamnar, rapport kommer så småningom.

V1 MATZ BLADHS
L1 MARKOOLIO
L2 TOP GUN
L3 BERLIN
L4 AMANDA
L5 HASSLE
V6 ROPAR
V7 SÅ
V8 ORUP
V9 DAVE
L9 DAG
L10 VISAN
V11 IRVING
L12 VI
V12  KAN

Kommentera

