31 juli 2012

Idag har det blivit tv-tittande mest hela dagen. Gosse så spännande det har varit! Det var allt tur att jag kom ihåg att ta min blodtrycksmedicin imorse, för trots detta har trycket säkert legat upp emot 200 delar av dagen. Så otroligt nära en individuell guldmedalj för Sara Algotsson Ostholt. Med lite tur hade bommen på sista hindret legat kvar och guldmedaljen varit ett faktum, men nu var oturen framme, bommen åkte i backen och så blev guldet till silver istället. Helt otroligt ändå tycker jag, men jag antar att det känns lite försmädligt för Sara ändå.

Samma spänning har jag upplevt många gånger under alla år som den ena dottern tävlat i dressyr, hoppning och fälttävlan. Det var en rolig period i livet det också, en speciell livsstil, fast jag tror inte att jag skulle orka med det nu längre, har blivit allt för harig med årens lopp.

Undrar just hur man ska få något uträttat under OS-perioden? Det är hela tiden något man vill se på, och så kan man inte slita sig ifrån tv-skärmen, och jag som nästan aldrig ser på tv annars.

Nu ska jag i varje fall stänga av alla apparater och gå till sängs. Godnatt!

 

Kommentera

