Nyekiperad…

Minsann, den här dagen har artat sig rätt bra så här långt! Regnet har dragit iväg sin kos, mina nya arbetskläder och skor anlände, och så har två olika personer ringt för att bjuda på mat ikväll. Tyvärr kan man inte vara på mer än ett ställe åt gången, så jag fick lov att tacka nej till den ena, men trevligt var det i alla fall att bli tillfrågad.

Nu håller jag på att gå in mina nya skor, det känns ok så här långt. Extra stötdämpning i själva skon, och så extra stötdämpande sulor. Det borde väl bli bra tycker jag. Tack så mycket chefen, det var välbehövligt. Jag har lite svårt att hitta skor som passar mina fötter, det brukar behövas lång ingångstid, men vi får se hur det hela utvecklar sig.

Dags att göra ett till ryck nu, så jag får gå hem nån gång. Skulle behöva vila på soffan i några minuter om jag ska orka vara trevlig ikväll.

Kommentera

