Utvilad…

Det blev inte mycket läsning för mig igår, desto mera sömn, eftersom jag bestämde mig för att lägga mig riktigt tidigt. Hela tio timmars sömn har jag i kroppen, det är minsann inte varje dag det händer. Nu ska jag väl vara pigg och alert kan man tycka! Vi får väl se hur det blir med den saken, men min slitna kropp är säkert tacksam för den rejäla vilan, det tror jag.

Riktigt flitig har jag varit under morgontimmarna, så hittills känns det som om det ska bli en fin dag. Solen kikar bakom lugg, har inte riktigt vaknat till än, men är på gång. Frukosten ligger i magen och sänder måbrakänsla, så det finns goda förutsättningar för en behaglig resa genom denna onsdag. Nu ska jag fortsätta röja lite innan jag ilar iväg till jobbet.

 

Kommentera

