Slut på en intensiv helg…

Kors, snart slut på den här dagen och jag är fortfarande vaken. Jag som hade tänkt mig en tidig kväll ikväll, har nämligen en del sömn att försöka ta igen efter helgen. Höstens traditionella spelmanshelg kan nu summeras som intensiv, fylld av skratt, goda vänner, utmärkt mat och naturligtvis massor av musik. Lite sliten blir man, fast det kanske beror på att jag börjar bli gammal och skruttig… Förmodligen blir det rätt segt fram emot slutet av veckan. Det är mest så det märks tycker jag, det kommer efter.

Rätt proppfull av aktiviteter är den kommande veckan, men det kanske är bra, då hinner jag inte märka hur trött jag är. Nu ska jag i alla fall se till att komma i säng, innan söndagen blir måndag. Jag har en kvart på mig. Godnatt!

Kommentera

