27 oktober 2012

Nu bär det snart iväg för en helg i Rättvik med planeringsmöte tillsammans med styrelsekollegor. Helt säkert blir det en trevlig vistelse, men också mycket arbete. När kvällen kommer blir det middag, konsert och dessutom ska ett skivsläpp äga rum. Tyvärr blir det inget melodikryss i realtid, eftersom jag sitter i möte då. I bästa fall blir det på söndag kväll, om jag hinner.

Jag önskar att jag hade fått på vinterdäck, det skulle kännas säkrare, men tyvärr är de 30 mil bort, så det får lov att gå utan en stund till. Jag får åka försiktigt.

Kommentera

